Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

Και ξαφνικά ξύπνησαν οι τοπικοί άρχοντες της Ηλείας Με αφορμή το «Go West», την Ολυμπία, την θλιβερή ηγετική ομάδα της Περιφέρειας και το πιο είναι το πραγματικό πρόβλημα της Ηλείας

 Και ξαφνικά ξύπνησαν οι τοπικοί άρχοντες της Ηλείας
Με αφορμή το «Go West», την Ολυμπία, την θλιβερή ηγετική ομάδα της Περιφέρειας και το πιο είναι το πραγματικό πρόβλημα της Ηλείας



Τεράστιο  αλλά και «καθρέπτης» της Ηλείας   είναι το  θέμα  της επιλογής του «brand name» (ταυτότητα)  της Περιφέρειάς Δυτικής Ελλάδας , την ώρα  μάλιστα που  πραγματοποιούνται οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Ρίο  και αναφορές και οι συνδέσεις  με την λίκνο τους την Αρχαία Ολυμπία είναι μεγάλες
που περιέχει σε πληρότητα,
  •  την ανικανότητα και την αχρηστίλα  του ηλειακού πολιτικού δυναμικού (χα !),
  • την αλαζονεία και το υπερβατικό ακαταλόγιστο εκδοτών και επιχειρηματιών,
  • την εμπάθεια (μίσος μπορώ να πω) αλλά και τα ψεύδη της ηγετικής  ομάδας  της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕ) και κυρίως του Περιφερειάρχη κ. Απ. Κατσιφάρα και του θλιβερού χορού (εξ Ηλείας και μη) που τον πλαισιώνει και τον χειροκροτεί και
  • τις αιτίες καθυστέρησης και οπισθοδρόμησης της Ηλείας.


Οι αγουροξυπνημένοι  ντόπιοι

 Και ξαφνικά ξύπνησαν οι τοπικοί άρχοντες και ως τραγωδοί ανεβάζουν παράσταση υπεράσπισης  και διεκδίκησης  της  φήμης, της αξίας και της ανάπτυξης της Αρχαίας Ολυμπίας.

Διαμαρτύρονται, καταγγέλλουν (όχι και πολύ …)για την διαφαινόμενη επιλογή ως «brand name» (ταυτότητα)  της Περιφέρειάς  του   «Go West»(!)καλεί  σε μέτωπο ο εκδότης (έχει ξεφύγει..), άλλο μέτωπο/σύσκεψη αναγγέλλει ο πανταχού απών Αντιπεριφερειάρχης, αντιτίθεται  και ο Μητροπολίτης Ηλείας,  κινητοποιούνται και οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
 Με διαφορά φάσης βέβαια…

Είναι τόσο ελαφρόνοες  και υπερόπτες που θεωρούν πως ότι και να λένε ότι και να πράττουν, ο λαός δεν καταλαβαίνει, δεν θυμάται, δεν έχει κρίση και μνήμη.
Πιστεύουν πως επειδή έχουν τα μέσα (όνομα και πράγμα..) ενημέρωσης (εφημερίδες, TV, internet sites κλπ), την πολιτική πρόσβαση, και τα την οικονομική δυνατότητα, την εξουσιαστική δυνατότητα (βουλευτές, Περιφέρεια, Δήμαρχοι, Εκκλησία κ.ο.κ) μπορούν να χειραγωγούν  τους πολίτες , να σβήνουν τις μεγάλες τους ευθύνες  για την κατάσταση της Ηλείας, να κρύβουν τις ανεπάρκειες τους ( μέχρι ανικανότητας ) να παραλλάσουν την πραγματικότητα και να μένουν στο απυρόβλητο.

Κινητοποιούνται  βραδέως (πολύ, μα πάρα πολύ !) και το λέμε αυτό γιατί.

Το θέμα ανεφύη στις 26/07/2016 κατά την δημοσιοποίηση της σύσκεψης υπό τον  Περιφερειάρχη κ. Απ. Κατσιφάρα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕ) για  το έργο «Σχεδιασμός και εφαρμογή δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας».

Την ίδια μέρα στις (26/07/2016)  ο γράφων και υπογράφων σε άρθρο ( http://odisseasml.blogspot.gr/2016/07/blog-post_26.html  )ανέφερε μεταξύ άλλων:
«Ας ξεκινήσουμε από το πιο πρόσφατο, το σημερινό, αυτό του έργου «Σχεδιασμός και εφαρμογή δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας(ΠΔΕ)», κατά την οποία εκπονείται και η Μελέτη Τουριστικού Προϊόντος και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Περιφέρειάς Δυτικής Ελλάδας (κόστους 315.000 ευρώ ,παρακαλώ..).
Είναι τόσο το μίσος και η εμπάθεια τους ενάντια  στην Ηλεία, που αναζητείται «ισχυρό brand name για την τουριστική προβολή της Δ. Ελλάδας» όταν η Αρχαία Ολυμπία(η γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων) και το όνομα Ολυμπία είναι από τα πιο εμπορεύσιμα στον πλανήτη και το όνομα Olympic είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα σε όλο τον κόσμο.
 Σε Ελλάδα και δυτικό κόσμο ένας από τους βέβαιους προορισμούς για όλους τους τουρίστες, είναι η Αρχαία Ολυμπία, συνδυασμός φυσικού και πολιτισμικού πλούτου μοναδικός όχι μόνο για την Ευρώπη αλλά ίσως και για όλο τον κόσμο.
Και η ΠΔΕ , αντί να προβάλει και να έχει προμετωπίδα της την Ολυμπία(όπως θα έκανε κάθε περιοχή της υδρογείου),
αναζητεί «ισχυρό brand name για την τουριστική προβολή της Δ. Ελλάδας»….
Αν διαβάσει κανείς το «Προσχέδιο της Μελέτης Τουριστικού Προϊόντος της ΠΔΕ» (κόστους 315.000 ευρώ ….)  θα βρει «χωμένη» την Αρχαία Ολυμπία κάπου στα ..ενδιαφέροντα αξιοθέατα.
Αντί να αξιοποιούν την Ολυμπία, την υποβαθμίζουν.
Αντί να ενισχύουν την Ολυμπία, την θυμόνται για τις δημόσιες σχέσεις τους, για τις φωτογραφίες τους, όταν πραγματοποιείται η Αφή της φλόγας, τότε μαζεύουν τα σκουπίδια από τους δρόμους, τότε  βγάζουν ψεύτικους λόγους ενδιαφέροντος,
Αντί να κατασκευάζουν έργα υποδομής  στην Ολυμπία και την ευρύτερη περιοχή,
 κόβουν την « Ολυμπία Οδό» και αυτήν την κουτσουρεμένη που δημοπρατείται (και που … κάποτε θα γίνει), δεν υπάρχει σύνδεση με την Αρχαία Ολυμπία, δεν υπάρχει σύνδεση με την Αρκαδία και σύνδεση (γέφυρα Ολυμπία-Καλυβάκια )με τον Εθνική Οδό Πύργου- Καλαμάτας (που κόπηκε από την  « Ολυμπία Οδό»),
δεν υπάρχει σιδηροδρομική επικοινωνία με την υπόλοιπη Ελλάδα και την Ευρώπη,
δεν υπάρχει αεροδρόμιο…»

Στην σύσκεψη αυτή στις( 25/07/2016)  οι συμμετέχοντες Ηλείοι δεν κατάλαβαν δεν είδαν και σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Πατρίς»:
«Στην τοποθέτησή του ο αντιπεριφερειάρχης Ηλείας κ. Γιώργος Γεωργιόπουλος επισήμανε ότι «στην προσπάθεια εξεύρεσης ισχυρού brand name για την περιοχή δεν θα πρέπει να σταθούμε στη διοικητική υπόσταση της Περιφέρειας, αλλά σε υπάρχοντα αντικειμενικά ποιοτικά στοιχεία τα οποία θα έλκουν τον έλληνα επισκέπτη και τον ξένο τουρίστα».
Στο ίδιο μήκος κύματος ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου (ΔΛΤΠ)κ. Λεωνίδας Βαρουξής εξέφρασε την άποψη ότι «η Περιφέρεια δεν πρέπει να πάρει μια πολιτική απόφαση αλλά να δώσει τον πρώτο λόγο στην τεχνοκρατική προσέγγιση του θέματος»
Τέλος ο πρόεδρος των ξενοδόχων πεδινής Ηλείας κ. Αντώνης Μαυρόπουλος τόνισε ότι θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην προβολή των τουριστικών προορισμών με τη δημιουργία νέου έντυπου υλικού καθώς τα σημερινά φυλλάδια δεν είναι αξιόλογα.»
Δηλαδή τότε δεν διαφώνησαν με την αναζήτηση «brand name» (ταυτότητα)  της Περιφέρειας  και δεν προτείναν το προφανές και αυτονόητο (Ολυμπία), δεν είπαν τίποτα και ο μεν Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας ψέλλισε κάτι αοριστίες, ο δε πρόεδρος του ΔΛΤΠ και εκδότης της εφημερίδας «Πατρίς» μίλησε για «τεχνοκρατική προσέγγιση του θέματος».

Και την επομένη (26/07/2016 ) η εφημερίδα «Πατρίς» ανέφερε ότι «Αναζητείται το ισχυρό brand name για την τουριστική προβολή της Δ. Ελλάδας» (κεντρική φωτογραφία της ανάρτησης/άρθρου ). Ακόμη δεν είχε καταλάβει τίποτα…. Δεν  έθεσε το θέμα της Ολυμπίας ως  «brand name» (ταυτότητα). 
Βέβαια την ίδια στάση κράτησαν  και υπόλοιπες εφημερίδες της Ηλείας..
Δεν κατάλαβαν..   
Απίθανοι τύποι. Θαυμάστε τους !
  
Δεν κατάλαβαν ; (καταλαβαίνω = αντιλαμβάνομαι,    σχηματίζω με τον νου σαφή εικόνα της πραγματικότητας, έχω επίγνωση ενός πράγματος)

ή κάτι άλλο μεσολάβησε(πχ εσωτερικές δράσεις  της καμπάνιας …) ;

Και μετά ξύπνησαν ….

Τους πήρε 16 ήμερες να καταλάβουν έτσι,

σ
τις 11/08/2016  ο Λεωνίδας Βαρουξής ως εκδότης αρθρογραφεί τα βάζει με το  «Go West» που προωθεί ως «brand name» η Περιφέρεια, χαϊδεύοντας ταυτόχρονα και τον Περιφερειάρχη  αναφέροντας «Ο κύριος Κατσιφάρας έχει δείξει ότι πασχίζει να ανατρέψει την ηγεμονία ενός Νομού» - αλήθεια που το είδε και πως το τεκμαίρει αυτό ;-,
στις 13/08/2016 ο Λεωνίδας Βαρουξής ως πρόεδρος του ΔΛΤΠ συγκαλεί σύσκεψη για «Πανηλειακό Μέτωπο  για τον Τουρισμό»,
και μετά ακολούθησε και μια άλλη εφημερίδα πρώην(;…..) δική του και κάποιοι φίλοι του (η αλήθεια είναι πιο σοβαρά και επιχειρηματολογημένα ), ένας υπάλληλος του ( με το λιβανιστήρι..)  και κατά την γνωστή τακτική θα ακολουθήσουν και άλλοι.

Αυτές οι κινούμενες  και μικρόνοες μικρότητες αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες  για «Πανηλειακό Μέτωπο για τον Τουρισμό», χρησιμοποιώντας τον πρώτο πληθυντικό της μεγαλοπρέπειας (..ως Δούκας…) αναφέροντας «αναλάβαμε, κρίναμε, πιστεύουμε, εκτιμούμε», επειδή  πιστεύουν πως είναι κάτι μεταξύ από αυτοκράτορα  και Πάπα,  ξεχνώντας ως διορισμένος αυτός από το Δημοτικό συμβούλιο Πύργου (ο Γ. Λιατσής τον ονομάζει/αποκαλεί υπάλληλο του… και αυτός τον Λιατσή, εθνάρχη !!!!)  δεν έχει την θεσμική δυνατότητα να συγκαλεί συσκέψεις αιρετών.

Πολιτικές κινήσεις τέτοιου είδους δύνανται να αναλαμβάνουν μόνο οι αιρετοί, οι φορείς, οι κινήσεις,  οι πολίτες  και ουχί οι διορισμένοι. Είναι δυνατόν ο διορισθείς να  καλεί το αιρετό σε σύσκεψη, χωρίς μάλιστα απόφαση του Δ.Σ του Λιμενικού Ταμείου (έχει αναβληθεί τρείς φορές λόγω έλλειψης απαρτίας), χωρίς συνεννόηση με τον πολιτικό προϊστάμενο του τον Δήμαρχο Πύργου.
Πως ανεχόμαστε επιχειρηματίες,  που παράλληλα είναι εκδότες μέσων ενημέρωσης (που ο ρόλος τους είναι η ενημέρωση, ο έλεγχος της εξουσίας και του Δημοσίου, η υπεράσπιση των συμφερόντων των πολιτών ), να  είναι ταυτόχρονα  πρόεδροι δημοσιών οργανισμών  (που συναλλάσσεται με άλλες επιχειρήσεις και μέσα ενημέρωσης ) 
και να επιχειρηθεί να ηγηθεί μετώπου πολιτικών(Τ.Α και Βουλευτών).

Αν το δούμε και αυτό, εκδότη και επιχειρηματία να ηγείται πολιτικού μετώπου, θα τα έχουμε δει όλα…


Οι δε άλλοι «κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου».

Μιλιά ο Αντιπεριφερειάρχης (..έμεινε κατάπληκτος και… Δυτικά της λύπης- που δεν είναι στίχος αλλά ποιητική συλλογή του Οδυσσέα Ελύτη) και δημοσιοποίησε ότι (και… )αυτός θα πάρει πρωτοβουλία για σύσκεψη ( να !  και άλλο ένα μέτωπο ) την Πέμπτη 25/08/2016, με το ερώτημα αν είναι κόντρα στο μέτωπο του εκδότη/επιχειρηματία/προέδρου (και αν ζήτησε την άδεια του) ή την διοργανώνουν μαζί;
Μιλιά οι αντιπεριφερειάρχες και περιφερειακοί σύμβουλοι(συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης ) και να τίθεται το ερώτημα ,αν εξέφρασαν την αντίθεση τους στον Κατσιφάρα, ποια η θέση τους και αν την εξέφρασαν στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΔΕ(αν συνέρχεται) ;
Μιλιά οι ο Δήμαρχοι  και κυρίως ο της Αρχαίας Ολυμπίας ( που δεν υπάρχει..),   οι συμπολιτεύσεις, οι αντιπολιτεύσεις…

Υπενθυμίζεται πως το θέμα αυτό είχε συζητηθεί επίσης :
1.
Ως απολογισμός για τη χρονική περίοδο 2012-2015, καθώς και ο σχεδιασμός για την προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας την περίοδο 2016-2017 και ανάθεσης της μελέτης στο Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων /ΣΕΤΕ) στο   Περιφερειακό συμβούλιο  της  15/03/2016 στο οποίο συμμετείχαν εκτός των Ηλείων Περιφερειακών Συμβούλων και Αντιπεριφερειαρχών και  ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Κατακόλου Λεωνίδας Βαρουξής,  ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Δυτικής Ηλείας Αντώνης Μαυρόπουλος και Φώτης Μπακογιάννης και  ο πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Δήμου Πύργου Γεράσιμος Ζαχαρόπουλος.
2.
Στην Επιτροπή «Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής» της ΠΔΕ στις 12/05/2016 /ΑΠΟΦΑΣΗ 192/2016 και 18/07/2016/ΑΠΟΦΑΣΗ 298/2016 με θέμα «Έγκριση οδικού χάρτη εξειδίκευσης δράσεων τομέα τουρισμού της ΠΔΕ»
Άραγε τα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου, οι Αντιπεριφερειάρχες και οι τα εξ Ηλείας μέλη της Επιτροπή «Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής» της ΠΔΕ, τότε,  τι κατάλαβαν και τι είπαν;

Το πρόβλημα της Ηλείας

Το θέμα αυτό εκφράζει πλήρως και παραστατικά το μεγάλο πρόβλημα της Ηλείας που είναι :

  •  το ελλιπές (από κάθε από κάθε άποψη) πολιτικό δυναμικό (χα !!! ) της Ηλείας,
  • η έλλειψη στοιχειώδους σχεδιασμού,
  • η ανυπαρξία κοινής στάσης και διεκδίκησης,
  • η ακραία ετεροβαρής αντιμετώπιση της Ηλείας από την Περιφέρεια (και το κράτος των Αθηνών) ,
  • η παραρτημοποίηση της  από την Αχαΐα (άντε και το νότιο τμήμα από Μεσσηνία ),
  •  η …πλοκή των τοπικών Μέσων Ενημέρωσης, με την Τοπική Αυτοδιοίκηση (Δήμοι, ΠΔΕ), τα κόμματα και τους πολιτικούς και αντί του ελέγχου προς αυτούς, της αποκάλυψη των ανεπαρκειών τους, τις δημοσιογραφικές καμπάνιες  και της απαίτησης για ανάπτυξη  του νομού μας, προτιμούν την ..καλή  και συμφέρουσα παρέα τους…
  •  όλα αυτά μαζί με τους οικονομικούς παράγοντες και την αγορά.

Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ταχύτατη οικονομική οπισθοδρόμηση της Ηλείας λόγω  της απουσίας,
 έργων υποδομής(Ολυμπία Οδός, Σιδηρόδρομος, αεροδρόμιο, αρδευτικό, Οδός Ολυμπία –Τρίπολη, φυσικό αέριο),
συνθηκών ανάπτυξης (σχολές ΑΕΙ/ΤΕΙ, αξιοποίηση Αρχ. Ολυμπίας κλπ, ενίσχυση πρωτογενούς τομέα, ανάπτυξη του δευτερογενούς, ενίσχυσης  της επιχειρηματικότητας κ.α. ),
φροντίδας  του περιβάλλοντος (απορρίμματα, Φολόη, ακτές, ποτάμια, φυσικές ομορφιές κλπ ) και της αρχαιολογικής και πολιτιστικής κληρονομιάς

και
 η οικονομική ελίτ (ντόπια και εισαγωγής) να λαμβάνει εργολαβίες, σεμινάρια, αναθέσεις,

και
οι πολίτες (όχι όλοι και ούτε οι περισσότεροι)να αρκούνται στο βόλεμα, την εξυπηρέτηση, τον διορισμό, το παρακάλι, το χτύπημα στην πλάτη, την κοροϊδία (είδαμε το αποτέλεσμα…).

Συνολικά το πρόβλημα δεν είναι μόνο το «brand name» (ταυτότητα)  της
Περιφέρειας(που είναι σημαντικό)   και αν  επιλεγεί(που πρέπει και επιβάλλεται ) αυτό που να περιέχει το την Ολυμπίας, αλλά αν
υπάρχει σύγχρονος αυτοκινητόδρομος/οι (Ολυμπία Οδός και Ολύμπια –Τρίπολις ), σύνδεση με την Εθνική Οδό Πύργου Κυπαρισσίας(νέα γέφυρα Αλφειού στα Καλυβάκια ),Σιδηρόδρομος που θα την συνδέει με την υπόλοιπη Ελλάδα και Ευρώπη, εγγύς αεροδρόμιο, έργα υποδομής που θα αναδεικνύουν την περιοχή, δράσεις διασύνδεσης με τις υπόλοιπες αρχαιότητες (και ιδιαίτερα με την Ήλιδα και τον Επικούριο Απόλλωνα )με τον πρωτογενή τομέα, το εκπληκτικό φυσικό περιβάλλον(Αλφειός, Φολόη, παραλίες, Λουτρά και λίμνη Καϊάφα), τη τοπική γαστρονομία, λαϊκή παράδοση  και λαογραφία κλπ, αν υπάρχει καθαριότητα (αντί για σκουπίδια παντού) και αν υπάρχουν αθλητικές εγκαταστάσεις  και προπονητικά κέντρα (πχ στην Φολόη)για άθληση των νέων και εκγύμναση/ προετοιμασία αθλητών και πρωταθλητών.
Γιατί εντάξει,
 ικανοποιούν το αίτημα των Ηλείων  και εντάσσουν στο «brand name» (ταυτότητα)  της Περιφέρειας  ταυτό της Ολυμπίας ή  Ηλεία υιοθετεί ξεχωριστά δικό της λογότυπο με αναφορά στην Ολυμπία
και με αυτό τι έγινε ;
Αν δεν ικανοποιηθούν οι πιο πάνω προϋποθέσεις, απλώς θα είναι πινακίδα/ταμπέλα σήμανσης σε εγκαταλειμμένη περιοχή.
Θυμάστε αλήθεια τα της ανασυγκρότησης Ηλείας και τις εξαγγελίες Καραμανλή και Παπανδρέου (και του Ισπανού αρχιτέκτονα Χοσέ Ασεμπίγιο)


Η Περιφέρεια και ο Περιφερειάρχης

Αρχικά πρέπει να τονίσουμε ότι η μελέτη/« Μάρκετινγκ Τουριστικού προϊόντος και Ανταγωνιστικής ταυτότητας» είναι πρόχειρη επιφανειακή  και αντιγραφή (μέρος της) της αντίστοιχης που αφορά την Περιφέρεια   Πελοποννήσου  (http://regional-tourism-plans.insete.gr/viewer/view.php?reg=pep&file=02_xartofylakio_touristikou_proiontos.pdf ),  αποκρύβει στοιχεία  και προτάσεις για να μην εμφανιστεί η τεράστια διαφορά στην επιλογή της Ηλείας ως δυναμική και προορισμό.
Αλλά ακόμη και μόνο απλή ανάγνωση της μελέτης/προσχεδίου «Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Δυτικής Ελλάδας» (http://www.pde.gov.gr/smpd/files/RWG_MarketingPlan.pdf ) δείχνει την περιοχή που έχει την μεγαλύτερη τουριστική βαρύτητα.
Και που είναι η  Ηλεία
Και αυτό γιατί η Ηλεία είναι πρώτη στη ΠΔΕ, γιατί έχει:

Το 38% των αφίξεων στα ξενοδοχεία 
Το 45% των διανυκτερεύσεων
Το 100% στα 5στερα ξενοδοχεία (3.106 κλίνες)
Το 44% των κλινών σε ξενοδοχεία
Την υψηλότερη πληρότητα  ξενοδοχειακών καταλυμάτων31%
Την υψηλότερη διάρκεια διαμονής  (2,5 ημέρες Μ/Ο
Το 100% των επισκεπτών σε Μουσεία και σε  αρχαιολογικούς  χώρους (εξ αυτών το 90% η Αρχ. Ολυμπία)
Το  68 % των κλινών και 60% των μονάδων Υποδομές τουριστικών κατασκηνώσεων(κάμπινγκ)
Το 78% στις διεθνείς αφίξεις (Ηλεία 162.869, Αχαΐα 40.312)
Το 80% επιβατών του Αεροδρομίου Αράξου έχει προορισμός  την Ηλεία
Η αναζήτηση στο  Google (μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως ) η επιλογή « Olympic» εμφανίζει 371.000.000 αποτελέσματα, η επιλογή «olympia»  122.000.000 αποτελέσματα και η «olympic games»  125.000.000 αποτελέσματα.(Δηλαδή τεράστια και παγκόσμια αναγνωρισιμότητα)

Η αντίστοιχη έρευνα/μελέτη/  του ΣΕΤΕ «Marketing Plan Τουριστικού Προϊόντος -Περιφέρεια Πελοποννήσου -Οδικός Χάρτης 2015-2020» αφορά όλη την γεωγραφική ενότητα Πελοπόννησο (ναι όλη συμπεριλαμβανομένης και της Ηλείας και της Αχαΐας  ),
 επιλέγει  ως «brand name» (ταυτότητα)  το  όνομα «Πελοπόννησος», « Mythical  Peloponnese/ Μυθική Πελοπόννησος»,
 προβάλει ως κεντρικό ισχυρότατο «τουριστικό Προϊόν» και δυνατό σημείο  την Αρχαία Ολυμπία  και την συνολική Ηλειακή ενότητα,
«χρησιμοποιεί»  την παγκοσμίως γνωστή Αρχαία
Ολυμπία  για να ενισχύσει την αναγνωρισημότητα και επισκεψιμότητα  της Πελοποννήσου  και αποτελεί βασικό στοιχείο στην δημιουργική οπτικοποίηση «brand name» (ταυτότητα)  το  ονόματος   «Πελοπόννησος»,


Παρ' όλα αυτά η Περιφέρεια  Δυτικής Ελλάδας επιλέγει την αδιάφορη   γελοιότητα  του «Go West».

Παρ' όλα αυτά το πολιτικό (α)δυναμικό της Ηλείας, εξακολουθεί να μην έχει σχέδιο, να μην είναι ενωμένο και να κάνει (τάχα τάχα μου ) ότι διεκδικεί και να βρίσκεται σε πλήρη σύγχυση και να είναι υποχείριο  της ηγετικής ομάδας της ΠΔΕ και του Κατσιφάρα.

Παρ' όλα αυτά υπάρχει ανοχή στην σύμφυση επιχειρηματικότητας, Μέσων Ενημέρωσης και Πολιτικής (αυτό μήπως λέγεται διαπλοκή ;)

Παρ' όλα αυτά εμείς επιλέγουμε όλους αυτούς να μας εκπροσωπούν.

Παρ' όλα αυτά, αν εμείς (οι πολίτες της Ηλείας  ) δεν αλλάξουμε και τους αλλάξουμε (και τα φώτα ), …καλά να πάθουμε και να παθαίνουμε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου